BLOGGEN ÄR EJ KLAR!

hej bloggen! ♥ 

Idag är jag hemma från skolan känner mig lite krasslig, ville så himmla gärna till skolan idag ville inte missa NOn. Vi ska ha ett prov snart och vi får reda på så mycket bra saker om provet och nu missar jag ju de. Men aja.....

Senare ikväll så ska Alva och hennes kompis ha disco eller kalas eller vad dom nu kallar det. Så då måste jag ju följa med och ta hand om sterion. De är väl de vanliga som jag brukar göra på deras kalas haha...
 
Igår så känndes de som världens bästa dag fast kanske inte allt då men... jag och Martina åkte med bussen till överby, denna gången åkte vi inte fel iallafall hahaha!

Köpte skor, tröja, skarf, hårspännen och lite smått & gott. Visar sakerna imorgon eller senare. Sen när vi gick runt på överby så kännde jag att jag börja få väldigt ont i halsen, så vi satte oss i dom goa fötöljerna och satt där och prata i mer än en halvtimme. Vi somnade nästan. Och på bussen hem så somnade vi nästan också var supertrött...
Sen när jag kom hem så kulle jag igentligen iväg till dansen men orkade verkligen inte de för de var ju ingen idé att dansa när jag hade jätteont i halsen.
Men senare när mamma hade slutat jobbet så åkte vi upp till Dals Långed för min första provning av dräkten. Den kommer nog bli super nice!
Sen åkte jag och mamma till ICA och handla lite och så hämtade vi mina kläder som kom från HM. Visar dom imorgon eller ikväll också.

Ni får ha de så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback