30e januari 2011 ♥

Hej bloggen! ♥

Nu har jag inte bloggar på några dagar och jag vet inte varför men, i torsdags så var jag med Jossan och vi gjorde klart våran par dans. Ska bli jättekul och börja dansa par med dig :)
Och i fredags så var vi lediga från skolan, vi hade schema fri dag så först så gjorde jag lite läxor och sen så var jag med Sabina :D
Och igår så åkte jag, Ida, Robin och Alva till vattenpalatset, vi hade jättekul. Och senare på kvällen så hyrde jag filmen Dear John, sen var skit bra!
Och snart så åker jag till dansen, och när jag kommer hem så ska jag kolla på Dear John igen och sen One Tree Hill och sen ska jag göra lite mera läxor! :P

Hadebra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback