6e juli 2011 ♥

Godmorgon! :)
Just nu så passar jag Alva, vi får se vad vi hittar på sen ;)
Men tänkte visa mina kläder som jag köpte igår när jag och Sabina var på överby!

Första  har jag köpt på gina tricot, 49:-
REA!
Andra linnet har jag köpt på BikBok, 149:-
Tredje tröjan har jag köpt på BikBok, 199:-
Dom två ringarna längst ut har jag köpt på ur och penn, 25:-/st
Ringen i mitten har jag köpt på glitter, 60:-
Örhängena har jag köpt på ur och penn, 20:-




Bilder på dagens outfit kommer lite senare! ;)
Men ni får ha en bra dag! ♥
Jo förrästen, idag så ska jag beställa SAMSUNG GALAXY SII ! De ska mamma också göra, och pappa fick sin igår! haha, längtar tills den kommer! :D

Kommentarer
Postat av: Mirella

sv; Idag så skulle jag vara med mina bästisar, men det verkar som om det inte blir så..? men annars så ska jag bara städa och hjälpa till här hemma.. sj?

2011-07-06 @ 10:51:14
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback