16e mars 2011 ♥

Hej bloggen! :D

Nu har jag dansat 4 dagar i rad och så tränade jag lite idag också! Jag har vart trött ända sedan i lördags men de har de vart värt! ;)
Och idag så kom jag på att jag skulle vara ledig från skolan på fredag för vi åker till Kristianstad med mamma, Ida och Robin. Vi ska sova på hotell och kolla på en musikal som vi har gjort två år tidigare och denna musikalen heter SKÖNHETEN OCH ODJURET! :)
Ska bli kul. Och nästa helg igen så ska jag ta privatleketision med Sofie, och sen näst nästa helg igen där så åker jag iväg på tävling till Tidaholm och sen helgen efter åker jag på tävling i Örebro! KUUUUUUUUL! ♥
Men ni får ha de bra!  


Kommentarer
Postat av: sofia

Tävling på bloggen.

Man kan vinna bloggsvar!

Var med du också :)

2011-03-18 @ 16:52:23
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback