7e mars 2011 ♥

Hej på er! :)

Bloggade aldrig igår så jag tänkte skriva lite kort om vad jag gjorde igår, först åkte jag till dansen i Åmål och de var disco träning som gällde, och vi visa även upp våra danser till tävlingen som är till helgen! ;)
Och sen när jag kom hem så flyttade vi ut Isse till uteburen nu, för de börjar bli varmare :)
Och sen så kollade jag på one tree hill som vanligt så såhär brukar mina söndagar se ut.
Och idag då så efter skolan så åkte jag och Ebba buss till dansen och idag var de lyrical som gällde och sen så åkte vi tåg hem. Och sen så packade jag gympan tills imorgon, vi har bad och jag har ju tagit hål i naveln för en vecka sedan och jag får igentligen inte bada på en månad men mamma har köpt något plåster så att de inte kommer in vatten! Men ska lägga mig och kolla på film, ha de bra! ♥



( HÄR ÄR EN GAMAL BILD FRÅN NÄR JAG DANSAR PÅ DANSSHOW )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback