EN GRYM DAG! ♥

Hej på er! :)

Igår var de en grym dag. Jossan och hennes mamma kom och hämta mig och min mamma klockan halv 9, känndes gött att inte åka så tidigt som vi brukar göra. Och sen var de en riktigt lååååååååång resa till Örebro. Sen så började de med paren. Och de gick jätte bra för oss eftersom att det var ju våran första tävling i par, vi kom 4a och var två ifrån prick. Och sen var de singel och jag var jätte nervös, men de gick jätte bra. Jag fick en prick så nu är jag i silver och ska vara med på min första rikstävling i Tidaholm om en månad ;) Jag kom till final och kom 6 / 36 tror jag! :D
Är jättenöjd med tävlingen! ♥

 

Kom hem klockan två på natten igår, eller idag då ;)
Så jag har vart trött hela dagen idag, och så har jag vart på dansträning i Åmål. Sen när jag kom hem så kollade jag på one tree hill. Men nu ska jag gå och lägga mig är hur trött som helst! Åh juste, jag hörde att Eric vann melodifestivalen igår! :D BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTT! ♥


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag kommer faktiskt inte ihåg, eftersom jag är så seg på att svara på din kommentar :p Haha! Vad gör du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-15 @ 16:23:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sara

Veckans blogg är korad, in & kika vet jag! :)

2011-03-16 @ 17:23:34
URL: http://ssaraduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback