OTUR...

Hej bloggen, har nyss kommit hem från överby. Jag och Jossan skulle köpa en tröja som vi skulle ha när vi dansa par, men så hittade vi först inget så vi fick typ panik. Sen så hittade vi ett blått linne på HM. Men när jag skulle betala med mitt kort så funkade de inte. Så då skulle jag gå och ta ut pengar och så stoppade jag in kortet och sen så står de att dom tog mitt kort för de var något fel eller nått så kortet kom inte ut igen. Jag blev helt chockad. Så då fick jag låna pengar av BÄSTA JOSSAN! :D
Och så när vi gick runt på överby så fick jag ont i huvet och sen när vi åkte bussen hem så kändes de som att jag hade feber och så var jag jätte trött. Och när jag kom hem så hade jag feber, och jag får inte gå till skolan imorgon :(
Men jag visar dom två tröjorna som jag köpte imorgon! ;) Måste gå och lägga mig nu, är supertrött och har ont i huvudetet.

Jag har verkligen haft en OTURSDAG IDAG! :(
Men hoppas att jag blir frisk tills söndag då jag ska dansa! :S

Hoppas att ni inte har haft en sån otursdag idag som jag haft?!?!?!?!?!?! ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

Frågestund på bloggen, fråga hur många frågor som helst om du har lust :)

2011-02-18 @ 14:22:05
URL: http://admin.nextinfashion.se/jennylilja97

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback