träning ♥

Hej på er! :)

Har nyss tränat lite, men jag vill inte träna för hårt nu när jag är lite dålig!
Men herregud, jag kan sitta i evigheter och kolla på kenzas blogg den är så rolig att läsa och bara sitta och kolla på bilder när hon är utomlands och bara längta efter väääääärme! ♥
Men iallafall jag har kollat på kläder på datorn och hitta ett linne med dragkedia på baksidan och sen hitta jag en jättefin jeansklänning som jag ska ha på skolavslutningen som jag tänkte beställa från HM kanske lite tidigt men den kanske försvinner sen och jag vill verkligen ha den och så hitta jag en snygg bikini :D 
Kan visa er imorgon eller nått och så måste jag köpa två tights för dom jag har är de hål i. Och på ena tightsen så ska jag klippa hål för de ska jag och Jossan ha när vi dansar par på tävlingarna ;)
Men de där linnet med dragkedia ska jag ha på dansuppvisningen till tights och glittriga handskar ;p
Kommer bli så kul denna dansuppvisning ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: elina

sv: okej :) jag ska praktisera imorgon och sen på lördag ska jag ut med några kompisar! ^^

2011-02-24 @ 20:53:44
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback