5e januari 2011!

Godmorgon! ♥ , Igår så satt jag uppe till klockan halv 1 och städa mitt rum. Och jag hitta massa roliga saker.
Herregud, jag slängde bort massa böcker. Men de känns nästan som att jag har lika många kvar! HAHA..
Och så har jag hittat min scrapbook och då satte jag in massor med bilder på mig och Alva!  
Men iallafall, idag så ska jag va med Sabina och kanske Martina!

ÅÅÅHHHHH, vad jag längtar till att dansen ska börja! Jag är så DANSSUGEN!  
Denna dansterminen så ska jag dansa samma danser som förra terminen disco rose, stjärncompaniet och lyrical 6. De kommer bli en jätterolig termin eftersom att denna terminen så får danseleverna va med och bestämma låtar.

Men ni får ha de bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback