TÄÄÄÄÄÄVLING IMORGON! ♥

Hej på er! :)

Oj, har inte bloggat på ett tag, men idag efter skolan så gick jag till Jossan en sväng för vi skulle öva på paren några gånger för imorgon är de TÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLINGGG! :D
Och jag är jätte nervös och jätte taggad nu ska jag ta den sista pricken! ;) Men sen när jag kom hem så åkte vi och handla lite saker tills imorgon och så har jag packat och lite så. Men denna gången så ska jag sminka och göra iordning håret hemma tididt på morgonen för att de kommer att vara en stor tävling och vi kommer nog inte få någon plats vid en spegel eller nått så att de är bästa ohc greja klart de hemma. Och tävlingen är i Örebro ca 3 timmar härifrån. Och prisutdelningen för singeldiscon är klockan 10 på klällen så om inte jag eller jossan kommer till final så åker vi hem tidigare! :) Men de får vi ju inte hoppas på! ♥

Men ska typ gå och lägga mig nu för jag måste vara pigg tills imorgon, ha de bra! ;p ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback